KØBES: Hella 128 el. 169 tågelygter

Sveriges bästa plats att sälja delar till gamla Porschar. 911, 912, 914, m.fl.
OBS! Endast egna annonser.
Post Reply
User avatar
JDamm
Posts: 30
Joined: Sat Aug 25, 2007 8:02 pm
Location: Danmark

KØBES: Hella 128 el. 169 tågelygter

Post by JDamm »

Hej jeg søger nogle tågelygter til min early 911'er årg. 1969. Det skal være Hella model 128 eller Hella model 169. Har nogen dem?

Mange hilsner

Jesper, Danmark

Image
zithlord
Posts: 10
Joined: Tue Jan 02, 2007 1:49 pm
Location: Asker Norge

Post by zithlord »

Hvis du har en LWB 1969 modellår skal du ha 169. Det er forskjell på støtfangeren på LWB og SWB innfestningene til tåkelys. Vær forsiktig med hvilken type Hella 169 du kjøper, det finnes mange varianter. De du skal ha har feste bolten stikkende rett ut bak på lyktehuset. Til andre bilmodeller stakk bolten opp eller ned(huset kan snus rundt) Hvis du vil kan jeg sende deg bilder.

John
User avatar
JDamm
Posts: 30
Joined: Sat Aug 25, 2007 8:02 pm
Location: Danmark

Post by JDamm »

Hej John

Mange tak for dit svar. Jeg vil meget gerne have billeder, og meget gerne et link til et sted, hvor jeg kan købe Hella 169. Har du nogen til salg, eller kender nogen som har?

Mange hilsner
Jesper
User avatar
JDamm
Posts: 30
Joined: Sat Aug 25, 2007 8:02 pm
Location: Danmark

Post by JDamm »

Hej John

Du kan sende billederne til: jdamm@vip.cybercity.dk

mvh
Jesper
zithlord
Posts: 10
Joined: Tue Jan 02, 2007 1:49 pm
Location: Asker Norge

Post by zithlord »

Bilder er sendt. Skal du finne disse brukt let på alle Porsche forum og Ebay(Frankrike, Østrike, Tyskland, USA osv.) Det kan være smart å ikke søke på Porsche men på Hella.

John
User avatar
JDamm
Posts: 30
Joined: Sat Aug 25, 2007 8:02 pm
Location: Danmark

Post by JDamm »

Hej John

Mange tak for billederne :D jeg vil prøve at søge som du siger på Hella og ikke kun Porsche. Du må gerne lige sende en mail til mig, hvis du ser nogle til salu.

Mange tak.

mvh
Jesper
Post Reply