Anders Josephson i sin Porsche 911S 1967, sommaren 1968 en av dom första bilarna med reklam på ( Team Tyg), och Leif Hansen med sin 911 och reklam för VW (Scania) där han var tävlingsledare för Porsche ban och rallybilar.
Boo Johansson byt nammn till Boo Brasta med sin 911 65:a 1967 i banracing där han vann Grupp 2 Över 1600 cc. 1967
Övre bild Anders Josephson i randig skorta, med 2 bilar i Team Tyg,
Undre bild Kaj Bornebusch med 911S som han vann Grupp 5 Specialstandardbilar högst 2000 cc med före Anders Josephson säsongen 1968.
Boo Brasta var den som hjälpte mig originalbesiktiga min bil när den stod i tullen i Götet så att momsen landade på 12 % i stället 25 %. Eftersom den inte behagade starta då, fick Bo ta hand om den och körde den tills han höll på att dö av förgiftning eftersom det var en läcka från avgassystemet in i kupéen....
/C
Björn Waldegård i KAK-rallyt 8-13 februari februari 1967, rallyt var 280 mil långt och han hade ledningen länge men fick bryta när det var 4 mil kvar, bilen var helt ny och kördes på dom röda intrimskyltarna som man fick innan ordinarie skyltar på den tiden, antagligen för att bilen importerades av Scania i Södertälje, och dom inte hann med att registrera bilen innan tävlingen. Även den andra bilen har interimskyltar och kördes av Åke "Bryggan " Andersson 24-25 februari i Rally Bore, där han åkte av så han fick bryta tävlingen, det var hans debut med Porsche.
Måste ha med 912 som fanns med i många rallytävlingar 1967-68, här är
Leif Nilsson och Kalle Riggare i KAK-Rallyt 1967 där dom blev 3:a i grupp 1 och totalt 8 i tävlingen som var ett bra resultat för att bara ha så liten motor.
Porsche 911S (röd) Björn Rothstein och Kaj Bornebusch.
Bengt Ekberg Porsche 911 och Freddy Kottulinsky i BMW, Lasse Lindberg Formula 3.
Sten Axelsson Porsche 911T övre bild, och Leif Hansen med Porsche 911L som hade varit rallybil innan den blev banbil.