Eftersom någon nyligen kläckte den smarta idén att vi, istället för att bara länka till annonsen, sammanfattar den för framtida referens så gör jag det också. Jag har även sparat övriga bilder i vårt nya galleri: http://www.early911.se/gallery/thumbnails.php?album=27
Vädigt fin 911 som har varit i min ägo i 10år och blev total renoverad under 02-04
Och då menar jag allt ink. karossen klädsel motor mm. Har massor med bilder under renovering.
Har lagt ner mycket tid på bilen som nu är
i mycket fint skick.
besiktigad utan anmärkningar
Väldigt mycket att skriva, därför ber jag er att ringa för info.
Jag är inte helt förtjust i vare sig det lackade targataket eller den högglanspolerade bågen, men det borde ju gå ganska lätt att återställa, sedan slänga på fyra ATS-fälgar och njuta av sommaren!
felix83 wrote:Jag är inte helt förtjust i vare sig det lackade targataket eller den högglanspolerade bågen, men det borde ju gå ganska lätt att återställa, sedan slänga på fyra ATS-fälgar och njuta av sommaren!
Jag är inte så förtjust i Targa, men med det lackade taket, polerade bågen & Cup-3orna känns den rätt OK
felix83 wrote:Jag är inte helt förtjust i vare sig det lackade targataket eller den högglanspolerade bågen, men det borde ju gå ganska lätt att återställa, sedan slänga på fyra ATS-fälgar och njuta av sommaren!
Jag är inte så förtjust i Targa, men med det lackade taket, polerade bågen & Cup-3orna känns den rätt OK
Det är rätt ovanligt med det hårda targataket. Tror att det var tillval fram t.o.m -77. Från och med -78 (bromsservo) måste man vika ihop taket för att det ska få plats i bagaget.
MagnusW wrote:Det är rätt ovanligt med det hårda targataket. Tror att det var tillval fram t.o.m -77. Från och med -78 (bromsservo) måste man vika ihop taket för att det ska få plats i bagaget.
MagnusW wrote:Det är rätt ovanligt med det hårda targataket. Tror att det var tillval fram t.o.m -77. Från och med -78 (bromsservo) måste man vika ihop taket för att det ska få plats i bagaget.